A Crackdown fejlesztéséért a skót Realtime Worlds csapat a felelős, melynek alapítója David Jones, aki annak idején a DMA Design csapat alapításában is társ volt. Ez pedig mindjárt meg is magyarázza a játék alapjait, hiszen Jones volt az egyik kulcsember az egész GTA franchise mögött. Új játéka alapvetően a neves előd hagyományait követi, azonban telepakolták számos új elemmel, melyek egyedivé teszik a Crackdownt a konkurensek között. Ilyennek tekinthetők például karakterünk speciális tulajdonságai vagy a játék alaphangulatát megadó rajzfilmszerű grafika.
A játékteret három plusz egy sziget alkotja, ezek együtt alkotják Pacific City-t. A plusz egy az ügynökség központja, főhősünk innen indul, hiszen egy rendfenntartó szerepét osztják ránk.
A három további szigeten egy-egy bűnbanda (Los Muertos, Volk és Shai-Gen) csoportjait kell felszámolnunk a játék során. Az egész terület szabadon bejárható, gyalogosan, vagy a sofőr kirángatása után egy tetszőleges autóval mászkálhatunk fel-alá. Az elsődleges feladatunk, azaz a különböző bandákkal való leszámolás mellett rengeteg különböző mellékküldetésbe vághatunk bele.
Ezek kiindulási helyét színes fénycsóvák jelzik a pályákon. Belekezdhetünk autós száguldásba ellenőrző pontok mentén, vagy a háztetőkön ugrálva szaladhatunk végig a hasonló fénycsóvák által kijelölt pontokon, mindezt a meghatározott időkorláton belül.
Ezt a terméket még senki nem értékelte.
Az értékelés írásához kérlek jelentkezz be!