Vendégkönyv | Akciós termékek | +36704083456
HUF |
EnglishMagyar
|

Vendégkönyv

2023/11/17 Kinect adapter probléma
Tisztelt Ügyfélszolgálat! Rendeltem Önöknél egy Kinect adaptert Xbox One S/X-hez, viszont az Xbox nem érzékeli a Kienctet. Az adapteren világít a LED, hogy áramot kap, s az XBox irányába is jelzi, hogy az USB kapcsolat megvan. Viszont maga a Kinect teljesen sötét, mintha nem kapna áramot. Hogyan tudnánk megoldani a problémánkat?

Konzolüzlet válasza:Kedves vásárlónk! Technikai jellegű kérdéseiddel kérlek keresd fel ügyfélszolgálatunkat.
2023/09/20 Tökéletes vásárlás
Ritkán találkozok ilyen pontos, és gyorsan dolgozó webshoppal. Örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt. Ajálani tudom mindenkinek.
2023/09/06 Hála
Tegnap rendeltem XBox One-hoz utángyártott adaptert, ami 24 órán belül megjött és hibátlanul működik. Köszönöm szépen !

Konzolüzlet válasza:Kedves vásárlónk! Utángyártott adaptert nem forgalmazunk. Gyári adaptert küldtünk a részedre!.
2023/03/21 Hiányos termék
Termék ami 3 darabból áll.( nem rémálma egyik áruösszekészítőnek sem ) Egyik része ajándékként feltüntetve, dobozon és a hirdetés szövegében is. Természetesen anélkül érkezett. Ígéret a pótlásra. Összességében egy túlbonyolított szar webshop( még az ÁSZFet is kiküldi pdfben) jön egy rakat email, egy tucat sms, de a termékedet nem kapod meg rendesen. Ezt megfejelve kapsz egy nulla ügyfélközpontú, totál legalja marketplace kommunikációjú ( bocsi nem tudok beszélni sms ) szolgáltatást. Egy fokkal jobb lenne ha legalább egy fingnyi szándék lenne arra hogy én az ügyfél Ti a szolgáltató és a minimum az elnézést, nem pedig az hogy "ja láttuk az emailt, küldeni fogjuk...Marketing suli lvl1

Konzolüzlet válasza: Kedves vásárlónk! Sajnálom, hogy a hiányos termék került kiküldésre. A termék csomagolását nem bontjuk meg kiszállítás előtt, így annak tartalmát se tudjuk ellenőrizni.
Az ÁSZF pontosan a vásárlók védelme érdekében kerül kiküldésre, hogy a vásárló a vásárláskor rá érvényes szerződési feltételeket bármikor elérhesse annak változtatása esetén is. Ezt amúgy a fogyasztóvédelem teszi kötelezővé.
SMS üzenetekre amúgy nem áll módunkban válaszolni. A kommunikáció visszakövethető módon emailben jegyrendszerrel történik. Egy légúti megbetegedés esetén valóban történhet olyan eset, hogy nem tudok hívásokat hangalapon fogadni.
Te jelezted felénk a kifogásod, mi a lehető legrövidebb időn belül teljesítettük a pótlást saját költségünkön. A terméket nem kellett visszaküldened, így anyagi hátrány téged nem ért.
2023/01/16 Köszönöm
Nagyon meg vagyok elégedve! A Konolüzlet hamar megoldotta a rendeléskor felmerülő problémát, a csomag pedig másnapra megérkezett.
2022/10/16 Átverés? Talán...
Több mint egy hónapja (Szept 13) rendeltem egy telefon tartót xbox kontrollerhez amire még mindíg várakozok. Amikor rendeltem még volt készleten. Betegség miatt csak szeptember 13-15-től tudták feldolgozni a rendelést elvileg, amiből még októberben sem lett szinte semmi. Jelenleg ott tartunk hogy beszállítóra várakozás, viszont az a kérdés hogy milyen beszállítóra? Értem volt betegség de ami miatt sokáig tartott viszont amikor én rendeltem akkor még volt még készleten... Ha nem jön ki egy héten belül lemondom a rendelést és visszakérem az árát!

Konzolüzlet válasza: Kedves vásárlónk! A rendelést vélhetően készletcsúszás miatt nem tudtuk teljesíteni a rendeléskor megadott formában. A státuszváltozáskor email értesítést küldtünk. Természetesen amennyiben nem kívánsz tovább várakozni, úgy ezt ügyfélszolgálatunkon jelezheted és visszatérítjük a kifizetett vételárat.
2022/08/22 nem tudok rendelni
Kitöltöm az adatokat ,majd a folytatás gombra nem reagál!1 db x box 360 slim ventilatort szerettem volna rendelni.

Konzolüzlet válasza: Köszönjük a hibajelentést. Az utóbbi időben számos problémát javítottunk a rendszerben.
2022/07/08 Expressz szállítás futárral.
Garantált másnapi kiszállítás* aha persze jól hangzik meg minden de nem igaz egy kicsit se.. csütörtökön délután 3kor rendeltem meg az adott cuccokat. és ma jön az email hogy 11-én hétfőn kapom meg. Ez nem GARANTÁLT MÁSNAPI KI SZÁLLÍTÁS..... CSAK egy jó nagy lehúzás az egész... csak gratulálni tudok........

Konzolüzlet vlasza: A megrendelést nem 3kor, hanem 15:30 után adtad le. A szállítási feltételeknél olvasható információk alapján a 14:30 után leadott rendelések futáridő utáni beérkezésnek minősülnek és T+2 napos kiszállítás vonatkozik rájuk még expressz szállítás esetén is. Mi a küldeményt elsőbbségi küldeményként adjuk át a szállítócégnek az első lehetséges alkalommal.
2022/05/31 Akkumulátor
T. Cím! Sony PSP-1004 DC5V-1,2A akkumulátort keresek. Lehetséges még ilyen?
2022/05/24 Rendelés visszaküldése.
Tisztelt weboldal! Rendeltem az oldalról egy CooV DS50 adaptert PC-hez, hogy tudjam használni vezeték nélkül a PS5 kontrolleremet. Miután több órás próbálkozás után sem sikerült vezeték nélkül működésre bírnom a kontrollert, szeretném visszaküldeni a terméket és visszakérni az árát!

Konzolüzlet válasza:Kedves vásárlónk! Technikai jellegű kérdéseiddel kérlek keresd fel ügyfélszolgálatunkat.
2022/03/29 Pacsi ;)
Sziasztok! Köszönöm a telefonos segítségnyújtást. Sajnálom, hogy 25 percet elvettem a napotokból. Tudom, hogy nehéz ügy voltam sok sok kérdéssel, de a kiválasztott termék aztán tényleg a legjobb választás volt. Külön köszönet Gábornak, aki meggyőzött, arról, hogy az általam kinézett termék nem fog nekem megfelelni és tanácsot adott a Cronus Zen választására. Sok sok hasznos információt kaptam tőled!
2022/03/26 Szar az egész oldal
Nagyon szar egy oldal rendeltem valamit már 2 hónapja es ki se jött még vissza se tudnak írni

Konzolüzlet válasza:Kedves vásárlónk! A termékre előrendelést adtál le, ami a jelnlegi chiphiány és a covid helyzet miatt beszerezhetetlen. Webáruházunk telefonos ügyfélszolgálaton is elérhető, a megrendelésekkel kapcsolatban információt azon a csatornán is tudunk adni. A kifizetett vételár visszafizetését azonnal elindítottuk, amint jelezted felénk ezirányú kérésedet.
Remélem más forrásból sikerül beszerezned a terméket!
2021/09/26 Peti
Köszi!
2021/08/13 Szállítási információ hiánya
Tisztelt konzolüzlet.hu! Szeretnék némi tájékoztatást kérni, hogy a szállítási információkat hol találom? Tegnapi napon rendeltem Önöktől, expressz kiszállítással, ami alatt 1 napon belüli kiszállítást írtak, és nekem következő hét hétfőre időzítették a csomagot. Erről tájékoztatást merre találok, hogy ha esetleg csütörtökön rendelek, ne várjam péntekre?

Konzolüzlet válasza: Amennyiben a kiszállítással kapcsolatban problémád merült fel, azt az ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni és kivizsgáljuk az ügyet. Amennyiben kifogásod jogos, úgy intézkedünk a kárpótlásodról is.
2021/07/25 Xim apex elorendeles
Jó napot. Lenne két kérdésem. Xim apex elorendelesrol lenne szó. Hogyha nem elégednék meg a termékkel, akkor visszatérítést lehet kérni a termek vissza küldésével ? És ha elorendelem, mikorra ér be önökhöz ? Válaszát köszönöm előre is

Konzolüzlet válasza: A termék beérkezéséről ügyfélszolgálatunk tud pontos információt adni. Természetesen a vásárlástól elállhatsz, de kérlek körültekintően vásárolj, hiszen ilyenkor neked és nekünk is anyagi kárunk keletkezik.
2021/07/22 Rendelés
2021-07-08. án adtam le egy rendelést, átutalásos fizetéssel amit még aznap utaltam. Azóta semmi értesítés csak csend. Mikor kapom meg?

Konzolüzlet válasza: Kérlek, hogy a rendelésed állapotáról ügyfélszolgálatunkon kérj felvilágosítást. Kérlek vedd figyelembe, hogy a megrendelésed leadásakor szabadságon voltunk, melyre a weboldalunkon és sms-ben is tájékoztatást küldtünk.
2021/07/22 Rendelés
Annak ellenére hogy átutaltam a megadott összeget, 2 napja még egy válaszlevelet sem kapok az automatán kívül.. plusz a státusz sem lett módosítva ami már nem várhat átutalásos kifizetésre mert ezt már megtettem. Értesítést kérek minél hamarabb mert ez így nem túl korrekt kommunikáció.

Konzolüzlet válasza: Kérlek, hogy a rendelésed állapotáról ügyfélszolgálatunkon kérj felvilágosítást. Kérlek vedd figyelembe, hogy a megrendelésed leadásakor szabadságon voltunk, melyre a weboldalunkon és sms-ben is tájékoztatást küldtünk. Kérlek vedd figyelembe azt is, hogy az átutalásos fizetések feldolgozása manuálisan történik.
2021/07/20 dicséret
Sziasztok! köszönöm szépen a gyors kiszállítást,elégedett vagyok a vásárlással és a kiszolgálással. legközelebb is titeket választalak.
2021/06/21 Rendelés visszaigazolás
Csütörtökön leadtam a rendelést utánvétes lehetőséggel és eddig még csak az automata válaszolt sms-ben és email-ben. A csomag nyomkövetése alapján még mindig "feldolgozásra várakozik". Szeretnék visszaigazolást a rendelésem állapotáról. Köszönöm.
2021/06/18 Nem lehet eltűntetni a süti figyelmeztetést
Sziasztok! Az oldal alján található süti figyelmeztetést nem lehet eltűntetni, nincs bezárás, vagy oké gomb, ellenben position:fixed-del mindig kitakar az oldalból 8-10%-ot. Kérlek nézzétek meg. Üdv, Lali
2021/05/19 Csomag
Rendeltem egy csomagot és azóta se kaptam meg mikorra várható önök szerint?

Konzolüzlet válasza: Kérlek, hogy a rendelésed állapotáról ügyfélszolgálatunkon kérj felvilágosítást.
2021/05/10 Cronus Zen
Tisztelt Konzolüzlet! Február 14-n adtam le rendelést önöknek amire kaptam választ, hogy beszállítóra vârnak. Érdeklődni szeretnék így 3 hónap várakozás után, hogy a rendelésemből lesz e valami vagy ne nagyon várjak rá?

Konzolüzlet válasza: Kérlek, hogy a rendelésed állapotáról ügyfélszolgálatunkon kérj felvilágosítást. Cronus Zen esetében a szállítási idő 3-5 hónap is lehet! Ez a termék oldalán is fel van tüntetve. Türelmedet és megértésedet köszönjük!
2021/05/04 Megjegyzès
Csak leadtam a rendelèseket,szinte azonnal visszajeleztek , ès mindig minden termèk màsnapra hibàtlanul originàltan bontatlanul sèrtetlenül megèrkezett.. Nagyon jó a Konzolüzlet !
2021/04/24 Bugcsokor
Se a simple fizetés, se a csomagpontos szállítás nem megy.

Konzolüzlet válasza: Köszönjük, a hibát időközben javítottuk
2021/04/19 hiba bejelentés
Termék hibájának bejelentését szeretném jelezni, de semmiféle visszajelzést nem kapok arról, hogy megkapták e az emailemet,viszont másképp nem kommunikálnak garanciális kérdésekben a leírás szerint.

Konzolüzlet válasza: minden bejövő levélre pár munkanapon belül válaszolunk. Kérlek légy türelemmel. Kérlek azt is vedd figyelembe, hogy hétvégén nem áll módunkban válaszleveleket küldeni.
2021/04/19 Meghibásodott termék bejelentése
Üdvözletem! Egy, még garanciális termék meghibásodását jeleztem emailben önök felé,de azóta semmiféle visszaigazolást nem kaptam,hogy egyáltalán megkapták e az emailemet! Ezen a felületen is próbálkozom. Kérem szíves válaszukat! Köszönöm!

Konzolüzlet válasza: minden bejövő levélre pár munkanapon belül válaszolunk. Kérlek légy türelemmel. Kérlek azt is vedd figyelembe, hogy hétvégén nem áll módunkban válaszleveleket küldeni.
2021/03/11 Vásárlás
Kedden rendeltem egy PS2-joystickot , írtam az ügyfélszolgálatnak is viszont semmilyen hírt nem kaptam felőlük.

Konzolüzlet válasza: Minden üzenetre igyekszünk pár napon belül válaszolni. Kérlek bizonyosodj meg arról, hogy kaptál visszajelzést a leveled megérkezéséről.
2021/02/05 xim apex
Sziasztok! utanveteles fizetes lehetseges?

Konzolüzlet válasza: Kedves Ügyfelünk! Utánvétes fizetésre van lehetőséged. A futárnál készpénzben vagy bankkártyával is rendezheted az utánvételi összeg kifizetését.
2021/02/05 Cronus Zen
Jónapot kívánok a Cronus Zennel kapcsolatban szeretnék kérdezni hogy ha előrendelem a terméket mire jönne meg? Kedves Vásárlónk! Ezt több dolog is befolyásolhatja. Pontos beszállítási időről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhetsz. Akár élő chat-en is elérhetőek vagyunk, ha számodra az megfelelőbb.
2021/02/03 Sérűlt termék
Körülbelül 5 napja rendeltem egy Xbox 360 hoz egy kábelt, és sérülten kaptam meg. Szeretném kicseréltetni, vagy visszakapni az árát! Kedves Vásárlónk! A termék csere és a vásárlástól való elállás is megoldható. Neked kell döntened, hogy melyikkel szeretnél élni. Ezt az ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén jelezheted felénk.
2021/01/27 Rendelési elégedetlenség
3 napja rendeltem egy szilikon tokot az xbox elite controlleremre. Banki átutalásos fizetést választottam, elutaltam az összeget de még mindig a rendelés követésnél az áll hogy "átutalásra vár"... 2 üzenetet is küldtem nekik, de semmi válasz. Ezt nevezem korrekt lehúzásnak...... Most mit tudok tenni?? Kedves Vásárlónk! Hétvégén nem dolgozunk, így az utalás beérkezését követő munkanapon fog megváltozni a megrendelésed státusza. Az online bankkártyás fizetéssel ellentétben ezt manuálisan kell feldolgoznunk. Lehúzás alatt pedig nem értem, hogy mire gondolsz.
2021/01/21 one s
Tisztelt Cég! Xbox one s-hez keresek 2 db analog kart. Az xbox one azonos vele? Szombathelyre mennyibe kerül a kiszállítás? Köszönöm, Benkő Zoltán

Konzolüzlet válasza: Kedves Vásárlónk! Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol pontos termékinformációkat kaphatsz. Szállítási áraink az információs oldalainkon elérhetőek.
2021/01/13 Csomag
7 napja rendeltem és még mindig nem jót meg hol a csomagom?????????? Én it csomagra meg nem vártam kicsit elszomorit Konzolüzlet válasza: Ahogyan az a termékoldalon és a híreknél is olvasható volt január 11-ig szabadság miatt nem teljesítettünk megrendeléseket. 11-től a megrendelések sorrendjében kerültek feldolgozásra.
2021/01/07 Èrdeklődés
Àtutaltam az összeget egy xim apex- re, de a honlap szerint nem èrkezett meg az összeg, vàrakozik az utalàsra. Olvastam hogy hétfőig nincs nyitva az üzlet, akkor addig ne vàrjak visszajelzèst? Bocsi mèg új vagyok nàlatok , nem türelmetlenkedek csak èrdeklődök. Sziasztok Konzolüzlet válasza: Szia! Szabadság alatt az átutalásokat nem tudjuk feldolgozni, így a rendelésed státusza az első munkanapon változni fog.
2020/11/21 Garancia
egy olyan kérdésem lenne hogy rendeltem kb.5 percel ezelőtt egy használt cronusmax plust a fiamnak karácsonyra xbox one ra kompatibilis?És ha probémája lenne az eszközzel akkor a 12 hónap garanciát igénybe lehet venni? Konzolüzlet válasza: A termék csak csomagolásbontott, így a 12 hónap jótállást ugyan úgy vállaljuk a készülékre.
2020/04/09 +++
Gyorsak, korrektek. Mindenkinek ajánlom őket!
2020/02/20 Köszönet
Tegnap előtt rendeltem az Xbox 360as kontrolleremhez egy adaptert és teljesen megvagyok vele elégedve. Korrekt viszonylag gyors kiszállítás, termék kifogástalan. Köszönet: Dávid
2020/02/10 Választ várok az email üzenetemre
Megrendeltem 7én egy ps3 kábelt de még semmi nem érkezett válasz se és semmi se. Mikor fog a csomagom megérkezni? A konzolüzlet válasza: A rendelést pénteken futáridő után adtad le. A csomagot kedden adtuk át a futárnak (egészségi problémák miatt). Hétfőn délelőtt valóban nem kaptál feldolgozási értesítőt, de nem is expressz kiszállítász választottál. Tehát az általad választott szállítási módnak megfelelő határidőn belül teljesítettük a megrendelést.
2020/01/07 Köszönöm
Sziasztok Gábor vagyok! Tegnap rendeltem tőletek XimApex terméket és köszönetet szeretnék mondani, a gyors kiszállításért és az ügyfél barát hozzáállásért. Vannak még jó üzletek és jó emberek. Ajánlom mindenkinek, csillagos ötös. Köszönöm szépen srácok mégegyszer! :)
2019/07/16 Nincs válasz
2x irtam nekik ,basznak visszairni

Konzolüzlet válasza: Mind a kétszer küldtünk választ, de a szlovák email szolgáltatód mind a kétszer visszadobta a levelet, mert nem kézbesíthető.
2018/02/12 Segítenek választani
Én a múlt héten rendeltem egy kábelt tőlük. A kollégájuk felhívott, hogy címet egyeztessen velem. Ekkor a beszélgetés közben meg akart győzni arról, hogy nem a konzolomhoz való kábelt rendelem. Én kitartottam az általam vásárolt terméknél. Megérkezett és be kellett látnom, hogy csak jót akartak nekem. azóta a kábelt ingyen cserélték nekem (Xbox Classic kábelt rendeltem 360-hoz lol). Köszönöm, hogy ilyen segítőkészek és rugalmasak vagytok!
2018/02/12 Köszönetnyilvánítás
Tisztelt Cím! A tegnapi napon (kb. 11.00 óra körül) rendeltem Önöktől pár alkatrészt Xbox ONE kontrollerhez, mely kapcsán szeretném kifejezni köszönetemet, ugyanis a csomag a rá következő munkanapon (12.20. - mai nap) hibátlanul megérkezett. Vásárlási szokásaimat tekintve lehetőleg próbálom kerülni a webáruházak használatát, és mindent inkább személyesen, üzletben szeretek megvásárolni. Mivel ez esetben olyan termékeket szerettem volna beszerezni, melyek elérhetősége limitált, és véleményem szerint kicsit sem mondható telítettnek az ezen alkatrészeket forgalmazó cégek piaca, ezért voltak félelmeim a szolgáltatás minőségével kapcsolatban. Mindezek ellenére úgy tűnik, félelmeim alaptalannak bizonyultak. A honlap remek, külön köszönet azért, hogy a karácsonyi bevásárlási láz miatt szerepel a honlapon, hogy meddig lehet rendelést leadni úgy, hogy dec. 24-e előtt kiszállítsák. Emellett szeretném kiemelni, hogy az SMS-es és email-es visszaigazolás nagyon szuper. CRM-ből csillagos ötös részemről. Nem írtam még hasonló levelet, így nem tudom, hogy soraim célba érnek-e, de úgy érzem, talán ennyivel is hozzá tudok járulni a színvonalas szolgáltatás fenntartásához, hogy a következő kételkedő vásárló is kellemesen csalódjon. Köszönöm még egyszer! Kellemes ünnepeket! Tiszteletteljes üdvözlettel: H I
2018/02/01 Pozitív Rendelés
Sziasztok ajánlom a boltot mindenkinek tejes mértékben korrekt az egész üzlet! Még vásárlás után kaptam ajándékot is! Jól esett a gesztus nagyon! Legközelebb is hozzájuk fordulok! Peace ????
2018/01/14 Gáz!
Tisztelt szolgáltató! A webfelületük annyira felbosszantott, hogy gondoltam, megírom. Tisztában vannak azzal, hogy a webfelületük telefonról üzemképtelen???? Próbálták egyáltalán? Érdekli önöket egyáltalán ez a hiba? Lehet, rá se szorulnak arra, hogy kijavítsák. A telefonon találtam egy fotót, és ez alapján jutottam el a webfelületükre. Digitális optikai koax SPDIF toslink analóg RCA L/R hangátalakítóról van szó. De ott már nem volt tovább. Azt, hogy megfogni nem lehet a készüléket már elfogadja az ember. De további fotó nincs; üzlet nincs; vásárlási lehetőség nincs; Kapcsolatról valamiféle infó nincs; egyéb más infó nincs!! Az egyetlen tovább lépési lehetőség a vásárlás. Rákattintottam.Erre megjelenik egy villás dugó, amit nem akartam. Nóórmális? Ha bezárom, és újra kérem, mindig hozzáad egyet a kosár tartalmához. Durva. Egyszerűen rákényszerítettek arra, hogy elmenjek az oldalukról. Üdvözlettel: Pászti Vilmos
2017/08/14 Jobb, mint a Konzolvilág
Ajánlom mindeniknek ezt a boltot! A szállítási idő gyors (pénteken rendeltem, hétfőn meg is érkezett) és a vevőkkel való kommunikáció jóval átlag feletti. Küldtek egy szokásos e-mail-t, de ezen kívül ugyanezt elküldték SMS-ben is, sőt, fel is hívtak! A fiatalember a vonal másik oldalán kedves, segítőkész, talpraesett volt, mindent megtett a vevőért. Örülök, hogy megtaláltam ezt a weboldalt és a rendelést nem bántam meg! Lehet, még egyszer fogok innen rendelni.
2017/06/07 Vélemény
Február 8-án rendeltem egy kábelt, ami nem volt készleten. Most Június 6-a van és nem érkezett meg. E-mail üzenetre sem reagáltak semmit. Ma megint írtam nekik. Nem vagyok elégedett, mert annyi információt sem kaptam eddig, hogy mikor várhatom, vagy egyáltalán várjam-e még..
2017/01/25 :-)
Nagyon elégedett vagyok!!!! :-) A délután rendelt alkatrészt másnap reggel megkaptam!!! Korrekt, gyors csapat!!! Köszönöm! :-)
2017/01/09 .
Én múlt héten rendeltem de még mindig nem érkezett meg a termék
2016/08/14 Elégedett
Nagyon szuper pénteken előrendelésen rendeltem a terméket és már hétfőre mégis volt úgy gondolom hogy it mindent még kaphatók ami kel és inen rendeltek innentől nagyon köszönöm
2016/06/29 Elegedett
Gyors ;pontos es megbizhato=Konzoluzlet.hu :)Tegnap megrendeltem es mar ma meg is kaptam a termeket.Csak igy tovabb es azt hiszem ezentul mindent toletek szerzek be:)
2016/06/29 Elegedett
Koszonom a gyors pontos megbizhato szolgaltatast:)
2016/06/29 Elegedett
Gyors ,pontos,megbizhato.Tegnap reggel megrendeltem es ma meg is jott a kert termek.Csak ajanlani tudom:-:)
2015/10/08 5*
Köszönöm Szépen! Most rendeltem először nagyon gyors és korrekt volt a szállítás és a termék is! Csak így tovább! :)
2015/07/08 Vélemény
Bevallom kicsit szkeptikus voltam az oldallal kapcsolatban, de minden a leírtak szerint történt, a rendelés harmadnapján kézhez is kaptam a csomagot. Köszönet a csapatnak!
2014/08/12 Köszönet
Rugalmas, gyors, korrekt kiszolgálás! Másnapra megérkezett a kért termék! Köszönöm!

Konzolüzlet válasza: Kedves Vásárlónk! Mi is köszönjük a bizalmadat!

2014/04/04 Nem tudtam írni az ügyfélszolgálatnak, garancia
T Ügyfélszolgálat. Azzal a problémával fordulok önökhöz hogy kb egy hete vettem egy GOIGAME tipusú kontrollert azonban ma amikor használni akartam már nem akart reagálni a nyomásra illetve soha nem is rezgett. Az lenne a kérdésem hogy cseregarancia van rá? Tisztelettel Németh Zsolt

Konzolüzlet válasza: Köszönjük a visszajelzést! Természetesen cseréljük a terméket. Kérlek keresd fel ügyfélszolgálatunkat a +36304359767 vagy a +36704083456 telefonszámok egyikén.

2014/02/07 Nem jött meg a csomag
Udv Hetfőn paypallal fizettem egy liteon lézerfejet és ékszíjat, gls futárszolgálattal kértem a szállítást. A mai napon se kaptam meg. Ebben az évezredben várható még a csomag? Nem tudok üzenetet sem küldeni a webes felületen, mert HTML hibával elszáll az üzenet.

Konzolüzlet válasza: Köszönjük a visszajelzést! Egy kis helyesbítéssel élnénk. A megrendeléskor postai kiszállítást kértél, a csomag pedig még a kifizetés napján feladásra került, így maximum a posta hibájából nem ért oda másnapra. Mivel válaszlevelünkre nem kaptunk választ, így reméljük, hogy megoldódott a probléma. Legközelebbi vásárlásodnál kérlek körültekintőbben válaszd ki a szállítási módot.

2014/01/11 Webárúház
Most rendeltem először, minden a leírtak alapján történt! Gondosan becsomagolva! Tetszik az oldal! Így tovább!

Konzolüzlet válasza: Köszönjük, hogy nálunk vásároltál! A csomagolásra mindig odafigyelünk, hisz ha a kiszállítás alkalmával sérült terméket kap készhez a vásárló, akkor az hatalmas csalódás és a termékcsere akár több napot is igénybe vehet. Az pedig rontaná a webáruházunk felé fordított bizalmat.

2013/12/10 Köszönet
Igazán megnyerő és könnyen a átlátható weboldal. A szállítás és ügyintézés roppant gyors és rugalmas, valamint a számlát átnézve megpillantottam egy igen érdekes tételt, ezét külön köszönetet szeretnék mondani. Köszönöm! Visszatért a hitem az online konzolüzletekben, hogy van ahol még tisztelik a vásárlóikat.

Konzolüzlet válasza: Örülünk, hogy megfeleltünk az elvárásaidnak! Igyekszünk egyszerűvé mégis kényelmessé tenni a vásárlást. Ajándékot persze nem csak kapni, hanem adni is öröm ;)

2013/11/13 köszönet
Köszönöm a gyors és korrekt kiszolgálást!

Konzolüzlet válasza: Köszönjük a bizalmat!

2013/07/23 Thumbs up!
Személyes átvételnél jót dumáltunk, amit mindennél többre tartok bármilyen üzletről legyen szó (kár hogy épp munkába tartottam). Egy élmény volt vásárolni.
2013/07/09 Ajánlom mindenkinek!
Szintén csak pozitívan tudom ajánlani a konzulüzlet.hu-t! Ügyfélszolgálatukon Svélecz Gábor nagyon sokat segített, mivel egy kicsit "problémás" voltam, mégis szinte kérésem ellenére megoldotta amivel bajlódtam. Nem mertem segítséget kérni, és mégis kitalálta mi lehet a gondom, és megírta levélben. Visszajáró vendég, és vásárló leszek!
2013/07/09 Teljesen korrekt üzlet.
Nem hagyják, hogy "feleslegesen" vásárolj. Rendeltem egy kábelt, amire mint kiderült, nem volt szükségem. Felhívtak, hogy mire szeretném használni, elmondták, hogy nem fog menni és sztornózták a rendelést. Nem húzzák le az embert, segítőkészek.
2013/07/02 Korrekt vásárlás
Nagyon korrekt, rugalmas, minden igényt kielégítő alkatrészek konzolok terén!!! csak ajánlani tudom.
Jelenleg nincs termék a kosárban.