A megrendelés leadása előtt fontos tudnod, hogy:
- Vállalkozásunk nem tart raktárkészletet, vásárlás csak előzetes megrendelés után lehetséges. A terméklistában beszállítóink raktárkészlete látható. Megrendelő megrendelése elküldésével a konzoluzlet.hu Ügyfelévé válik. A megrendelés ügyfélszolgálatunk írásbeli (e-mail) visszaigazolása után tekinthető véglegesnek. A visszaigazolás 48 órán belül megérkezik az Ügyfélhez, ennek hiányában a megrendelése megismétlése szükséges.
- A Webshopban a rendelési folyamat első lépése egy regisztráció vagy vendég fiók létrehozása, melyhez élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk. Megrendeléseket csak webes megrendelés útján áll módunkban fogadni. Telefonon megrendelést nem áll módunkban felvenni.
1. Regisztráció
Az oldalon történő vásárlás regisztrált felhasználóként vagy vendégként történhet. A kényelmesebb vásárlás érdekében regisztrációdat meglévő Google vagy Facebook profiloddal gyorsan elvégezheted. A regisztráció során nevet, születési időt, e-mail címet legalább meg kell adni. (A születési dátum kitöltése a kiskorúak rendeléseinek kiszűrése miatt kötelező).
A számlázási, illetve szállítási címet majd csak a megrendelés során kell beírnod. A regisztráció alkalmával lehetőség van hírlevélre feliratkozni, amelyet havonta maximum egyszer küldünk ki az arra feliratkozott vásárlóknak. Hírlevélről a regisztrációt követően bármikor leiratkozhatsz.
2. Termék(ek) kosárba helyezése
A kiválasztott terméke(ke)t a „Kosárba” vagy az „Előrendelés” gombra kattintva tudod beletenni virtuális kosaradba.
Amennyiben a termék mellett nem a „Kosárba”, hanem az „Előrendelés” gomb szerepel, a várható szállítási időről a [email protected] e-mail címen vagy a 06-70/408-3456-os telefonszámon érdeklődhetsz.
Az oldalon található termékek mindegyike megrendelhető (kivételt lásd alább), de nem garantáljuk, hogy azok a rendelés ideje alatt a beszállítóinknál is készleten vannak.
Ha a termék mellett a „Kifutott” gomb található, akkor a terméket sajnos már nem tudjuk beszerezni. Ebben az esetben nem is lehet a terméket a kosárba tenni, a gomb nem aktív.
3. Kosár tartalmának ellenőrzése, módosítása
A képernyő jobb felső sarkában található ablakban a „Bevásárlókosár”-ra kattintva ellenőrizheted kosarad tartalmát. A kosárba rakott termékek itt még szabadon módosíthatóak/törölhetőek, a mennyiségük is változtatható. A mennyiség változtatására a megrendelés véglegesítéséig lehetőség van ezzel a módszerrel, ezután csak külön e-mailes vagy telefonos megkeresés útján.
Ha már nem szeretnéd módosítani a megrendelést, a fizetéshez kattints a "Pénztár" vagy a "Szállítás és fizetés" gombra.
4. Megrendelés véglegesítése
A legelső megrendelésnél ki kell tölteni a számlázási és szállítási címet, mert enélkül nem tudjuk a számlát kiállítani. Az adatok pontos megadására kérünk mindenkit, mert ezek hiányában nem tudjuk eljuttatni a csomagokat vagy hibás címre érkeznek.
A telefonszám megadása feltétlenül szükséges, mert a szállítás előtt a legtöbb esetben egyeztetünk Vásárlóinkkal.
Amennyiben a számlázási és szállítási cím megegyezik, kattints a „Szállítás erre a címre” szöveg melletti dobozba. Itt választhatod ki azt is, ha megrendelésedet PostaPontra szeretnéd kiszállíttatni.
Ezután kattints a „Folytatás” gombra. Ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől, akkor ezt is írd be. Ha kipipáltad a „Szállítás erre a címre” melletti dobozkát, akkor automatikusan a Szállítási módokra ugrik az ablak.
A további rendelések során a rendszer megjegyzi a címeket (regisztrált felhasználó esetén), így ha új címet szeretnél megadni, akkor az „Új számlázási cím létrehozása” szöveg melletti jelölődobozba kattints, és írd be az új adatokat.
A Szállítási módok pontban jelenleg 5 lehetőség közül választhatsz:
- MPL futárszolgálatElőre fizetve vagy
- GLS futárszolgálatElőre fizetve vagy
- Expressz szállításfutárral vagy
- GLS futárszolgálatUtánvét-beszedéssel vagy
- MPL futárszolgálatUtánvét-beszedéssel
Az „Ezt választom” gombbal választhatod ki a neked megfelelő módot.
A szállítási mód kiválasztása után a rendszer automatikusan felajánlja a választható fizetési módokat. Az előzőekhez hasonlóan az "Ezt választom" gombra kattintva választhatod ki, milyen módon szeretnéd kifizetni a rendelést. A kiválasztott szállítási mód alapján a rendszerünk már csak az ennek megfelelő fizetési lehetőségeket ajánlja fel. Az alábbi fizetési lehetőségek jöhetnek szóba:
- Banki átutalás vagy
- OTP Simple biztonságos bankkártyás fizetés vagy
- Vásárlás PayPal profillal vagy
- Készpénz (A futárnál készpénzzel vagy terminálon bankkártyával fizethetsz)
6. Rendelésösszegzés - még egy utolsó ellenőrzés a rendelés elküldése előtt
Bármelyik fizetési módot is választottad, egy összegzést láthatsz a rendelésedről, a fizetendő összegről. Itt fűzhetsz megjegyzést is a megrendelésedhez.
A rendelési folyamat lezárásaként, a megrendelés elküldéséért kattints a "Rendelés megerősítése" gombra. A gombra kattintva elfogadod, hogy fizetési kötelezettséggel járó megrendelést adsz le!
7. Automatikus visszaigazolás
Sikeres megrendelést követően a rendszer másodperceken belül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus üzenetet küld a megadott e-mail címre és telefonszámra, a rendelés részletes adataival.
Ha a megrendelt termék nem elérhető egyik partnerünknél sem, arról mindenkit külön levélben tájékoztatunk.
A megrendelés véglegesítése és a visszaigazolás megérkezése után is van lehetőség a hibás adatok módosítására. Ez a megrendelt termékek feladási értesítője előtt bármikor megtehető a Kapcsolat menüpontban található e-mail küldő rendszer segítségével vagy a megadott telefonszámon (vagy egyszerűen válaszolj a rendelésösszesítő levelünkre).
Ha a megrendelés során a vásárló nem észleli a hibás adatokat, és a rendelés emiatt nem kerül kiszállításra, a csomag újra-kikézbesítési módját és idejét külön szükséges leegyeztetni a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Amennyiben bármilyen kérdésed, észrevételed van, állunk rendelkezésedre:
Jó vásárlást kívánunk.
Utolsó frissítés dátuma: 2019.03.09. Ez a dokumentum magyar nyelven íródott! Letölthető PDF formátumban INNÉT.